3 دانش‌آموز استثنايي تهران موفق به كسب رتبه برتر كنكور 88 شدند



 

مدير آموزش و پرورش استثنايي شهر تهران گفت: 3 دانش‌آموز از مدارس استثنايي شهر تهران موفق به كسب رتبه زير هزار كنكور 88 شدند.
ليلا حمايتي در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: 43 دانش‌آموز مدارس استثنايي شهر تهران از برگزيدگان آزمون كنكور سال 88 هستند كه 3 نفر از آنها توانستند رتبه زير هزار را كسب كنند.
وي اضافه كرد: دانش‌آموزان حائز رتبه كنكور سال 88 مدارس استثنايي شهر تهران عموماً ناشنوا، نابينا و ناتوان جسمي و حركتي هستند كه توانستند وارد دانشگاه‌هاي معتبر اعم از دانشگاه شهيد بهشتي و دانشگاه تهران شوند.
مدير آموزش و پرورش استثنايي شهر تهران گفت: برخي از دانش‌آموزان مدارس استثنايي شهر تهران در دانشگاه‌هاي شهرستان‌هاي كشور قبول شده‌اند.